- This event has passed.
24.10.2024 Innovation outlook aamiaistapahtuma
October 24 @ 08:30 - 09:30
Asiakaskokemuksen suunnittelu palvelumuotoilun keinoin modernissa liiketoimintaympäristössä
Jokainen toimiala kilpailee asiakaskokemuksella. Seuraavassa aamiaistapahtumassamme teemana on asiakaskokemuksen rakentaminen.
Miten yhdistää fyysinen ja digitaalinen palvelukokemus? Mitä asioida voidaan tehdä fyysisessä tilassa palvelumuotoilun keinoin ilman digitaalisuutta? Kuinka varmistetaan se, että asiakaskokemus ei ole sattumanvarainen lopputulos, vaan suunniteltu kokonaisuus? Näihin kysymyksiin sukellamme Salla Heinäsen johdolla seuraavassa ”Innovation Outlook” aamiaistapaamisessamme.
Tilaisuudessa kuulemme Sallan näkemyksiä ja konkreettisia esimerkkejä siitä, miten palvelumuotoiluprojektit ovat muokanneet ja parantaneet asiakaskokemusta eri toimialoilla.
Tervetuloa!
Aika: Torstai 24. lokakuuta klo 08:30-09:30
Paikka: Technogym Showroom Helsinki
Takomotie 1-3
Älä missaa tätä ainutlaatuista mahdollisuutta kuulla käytännön esimerkkejä ja vinkkejä asiakaskokemuksen muotoiluun. Paikkoja on rajallinen määrä, joten ilmoittaudu nopeasti. Sitovat paikkavaraukset voit tehdä oheisen linkin kautta.
Puhuja: Salla Heinänen
Senior Designer
Gofore
Salla työskentelee Goforella Senior Designerina, ja on aikaisemmin työskennellyt mm. Futuricen Principal Desingnerina. Salla on työssään auttanut asiakaskokemuksen muotoilussa yrityksiä kuten Kesko, Nokian Renkaat, Framery ja KONE.
Ilmoittaudu mukaan os: info@qicraft.fi
.